Pysseldag

Idag har jag och lite andra goa brudar haft en riktigt bra dag med scrapbooking för hela slanten. Det var bra för själen detta! Så skönt att vara lite kreativ igen, och inte bara tänka på jobb osv. Jag gjorde min första LO på riktigt länge, så här blev den:



Sen gjorde jag två kort till två nykomlingar, de blev jag oxå nöjd med.

När jag kom hem satte jag igång att städa... och sorterade bland skorna... Jag har 11 sommarskor. Jaha... jag som inte tycker att jag har särskilt många skor... Men kolla här...



Om jag gillar ballerina- och tygskor? Fullt möjligt ;)

Nu sitter jag i soffan och ser Alvin & gänget och dricker vin! I morgon blir det Götet och shopping.


Kommentarer
Postat av: Marie D

TACK för trevligt sällskap!!

2010-09-25 @ 22:41:57
URL: http://marie71.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0