Onsdag

Idag har jag varit på återbesök på vårdcentralen, skulle kolla mitt blodtryck. Det har knappast blivit bättre, utan undervärdet har istället ökat och idag hade jag 150/95. Så lajbans alltså. Eller inte! Dags för ny provtagning om en vecka, sen återstår och se vad vi ska göra åt saken...

Har bestämt vad jag ska ha på mig på skolfotona nu... viktiga grejer ju! Blir fotad med klassen en dag och med personalen en dag, så det gäller att vara finklädd två dagar i rad. Idag blev hela skolan och personal fotade ute, det var fräckt! Fotografen och Harry (vaktis) stod på taket och dirigerade :)

Idag fick jag även veta att tre av mina bästaste vänner kommer och besöker mig om någon vecka! :) Ser fram emot det! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi är ju blivande fotomodeller du och jag, eller hur?

2010-09-16 @ 06:31:23
Postat av: Prralin

Hoppas blodtrycket bättrar på sig. Känner du fortfarande av symtomen som du gjorde tidigare?

2010-09-16 @ 09:37:33
URL: http://www.prralin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0