It´s one of those days

Dagen har inte varit nån höjdare, absolut inte. Tur att det regnar så man slipper gå utanför dörren nå mer, bara att glida ner i soffan under en filt!

Till att börja med var jag på vårdcentralen i morse för att ta blodprov. Fem rör!!! Därefter till jobbet, gick helt okej idag tycker jag. Fram till sista lektionen när det sprutades parfym i klassrum och på elever, så att vi fick byta sal, slänga ut de ansvariga i korridoren och fortsätta lektionen i en annan sal. Folk fick ont i skallen och vissa höll på att få astmaanfall osv. Tänk vad lite MYCKET parfym kan ställa till med!

Efter lektionernas slut var det med andra ord dags att skriva tillbudsrapport om den inträffade parfymincidenten. Därefter åkte jag till simhallen. Hade gett mig fanken på att jag skulle simma idag, och det gjorde jag. Dock var vattnet kallt och jag var helt slut. Det gick inte alls bra. Simmade trots allt mina tusen meter.

Har ju fått tabletter mot mitt höga blodtryck för 1,5 vecka sen... Och idag vägde jag mig... Gått upp 3 (!!) kg på en vecka tack vare dessa tabletter! Jag ville fan bara gråta! :( Ska till vårdcentralen i morgon och ta nytt blodtryck i morgon efter jobbet, så jag hoppas att det visar nåt positivt nu när jag gått upp 3 kg pga detta!!! Jag har ju nu gått ner allt som jag gick upp när jag slutade med viktväktarna för 2,5 år sen, så jag är inte alls glad över vägningen idag... :(

Nu kurrar magen, dags att fixa käk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0