Award



Jag fick en award av Carita igår, tack tack!
Man ska berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat och lägga upp en favoritbild.
Dessutom ska man länka vidare till 5 bloggar.

Min familj ligger mig vamast om hjärtat! Nu för tiden långt borta, men ändå nära.

Jag älskar dessutom att simma och att upptäcka nya platser/saker!

Det var ju lätt, hihi!

Jag  ger denna award vidare till Elin, Malin, Theodora, Linda och Petra!

Höll på att glömma bilden, svårt att välja ut en favoritbild, men här kommer en tagen i Skåne i somras.




Kommentarer
Postat av: Theodora

Tusen tusen tack! Vad roligt att få en sån fin utmärkelse!



Vi skall faktiskt ha dop i en utav de lite mindre kyrkorna i staden, kanske till och med den minsta (?) och det skall bli mysigt!



Ha en fantastisk tisdag!

Theodora

2010-10-12 @ 08:46:16
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0