Redan tisdag...?

Så var det tydligen redan tisdag då?? Dagarna flyger förbi. Helgen var lugn, det blev mycket scrappande med Carita. Passade även på att möblera om i sovrummet - bytte ut en bokhylla mot en annan - rensade bland scrapsakerna och dessutom packade ner alla saker från universitetet osv. Universitetssakerna ska till jobbet!

Utvecklingssamtalen fortsätter, har bara två kvar. Känns väldigt bra. Dock är jag fortfarande lite krasslig. Jag har huvudvärk och mår illa, dessutom vill förkylningen inte ge med sig. Så trist! Jag vill vara super woman igen! ;) Hoppas verkligen att jag mår finfint på fredag då det är personalfest med hela kommundelen! Ska bli riktigt skoj! 


Ramnasjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0