Biblioteket

Sara, jag är boknörd, bokmal, bokslukare. Jag vill dessutom lika mycket som du att mina elever ska läsa mycket, och läsa mycket olika genrer. Jag tycker om att leta böcker tillsammans med dem, att diskutera böcker fram och tillbaka. Skulle jag inte skriva fina ord om biblan skulle jag ljuga :) ;)
Men vet du det bästa med vårt bibliotek är? Jo det är ju DU :)

Svar till världens bästa bibliotikarie, som skrev följande kommentar om gårdagens inlägg:

Vilken bra reklam för biblioteket! Man bugar och tackar!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är du intresserad av böcker???? Det har jag inte alls märkt! Skrattar gött.

Har du något boktips? Vill läsa något vuxet, är liiite trött på hästböcker just nu!

2010-11-12 @ 08:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0