Torsdag 14 januari 2010

Passande rubrik, för idag blir uppdateringen en DAGENS! Håll till godo!

Väder: Varmare än på länge! I morse var det bara runt 3 minusgrader och nu ikväll är det drygt en minusgrad.
Motion: Simning. (Plus promenad till o från bussen)
Citat: "Vi kör grundkursen Allan nu på fyra veckor!", sagt av min kollega L när vi diskuterade det vi ska hinna med innan NP i svenska v 6. Grundkursen Allan var det ja!
Elevcitat: "Nu har du den där bitchblicken igen..."
Middag: Morotspannkakor. (Ett ägg räckte till tre pannkisar, I´m not bad at all!)
Uttryck: Grundkursen Allan (så klart!)
Positiva: Jag är bra, jag har ett roligt jobb, jag har kollegor som jag tycker om och uppskattar, jag har tak över huvudet och jag har familj & vänner som betyder mycket för mig.
Negativa: För mycket folk i simhallen. (Note to self: Simma inte på denna tiden igen)
Snygging: Joel Kinnaman (han som spelar Frank Wagner i Falk-filmerna och huvudrollen i Snabba Cash, som har premiär i morgon *vill se!!!!*)



Update: Det är väl på sin plats att mr Kinnaman får vara med på några bilder i min blogg ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0