Helgen

Ska ta en liten sammanfattning av helgen hade jag tänkt :)
Inledde lördagen med att dammsuga o torka golven. Var så oerhört rastlös o orkade inget. Hade sovit väldigt dåligt på natten, drömt konstigt osv.

Sen var jag o Carita i Falköping och turistade! Jajamen! Även om jag spenderade tid där för ett tag sen, så har jag inte "turistat" där. Sagt o gjort, vi var bla uppe på Mösseberg och Ålleberg. Fint väder där, det regnade hemma. Tog fina bilder så klart :)

På vägen hem satt Carita och blinkade på folk med sin blåa minilampa. Alla som märkte det vände sig om och tittade, haha. Sen vrålade hon "Amen blinka då ditt arsle" åt en bil som svängde utan att blinka, haha.

På kvällen bjöd jag på mat (indonesisk kyckling & ris) och sen gick vi till Matti och underhöll honom. Kirurgen skulle kommit dit han oxå, men han bangade den fegisen.

Lite citat från kvällen:
Carita: Mannen har bra musiksmak!
Matti: Det är fan klart jag har, jag är ju kung!
(när C bläddrade genom spotifylistan)

Matti: Ja, det är tur man är gud.
(fråga mig inte i vilket samband han sa detta, han var allmänt kaxig hela kvällen igår, så antar att han bara sa det för att liksom, haha)

Jag: Nej, men det vågar inte jag!
Matti: Inga problem, jag skyddar dig med mitt svärd!
(hmmm... värsta riddaren eller???!)

Hur som haver, så somnade jag i soffan kl tolv, och vaknade tjugo minuter senare. Då bestämde jag mig för att ta bussen hem tjugo i ett. Hemma tio i ett och sov som en stock fem över ett!

Nu ska jag ut o promenixa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahahaha

2010-08-22 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0