Ångest

Ja, vad finns att säga? Beträffade jobb har jag fått ångest... Jag har ju fått deltid i Borås, men behöver heltid o det "tvingar" AF mig till om jag får det, oavsett var jobbet ligger. Jag var i Skövde i fredags, gick bra. Får veta på onsdag, men än så länge är jag "andra reserv". Var och kollade på lägenheten i Falköping som jag har fått om jag får jobbet. Den var fin, absolut inga problem... Men Falköping? Ska jag riskera att stöta på F och hans nya varenda dag? För mig är Falköping väldigt förknippat med en tid då det var F och jag, så jag kände att rent psykiskt skulle det inte funka, inte så här tidigt efter. Dessutom kände jag mig inte redo att bryta upp igen... Jag har alltså haft ångest hela helgen, inte ätit ordentligt och inte haft energi att njuta av vår kustentrip i helgen. :(

Beträffande bostäder i Skövde så verkar det hopplöst, om man inte har stått i kö i flera år... OM det blir aktuellt med ett jobb så har jag en kontakt som jag tror på, och då hoppas jag att det löser sig.

Jag har tillbringat mycket tid med min handledare på AF i telefon. Eftersom mina deltidsdagar (akassan) är slut till jul, ansåg hon att jag borde säga upp mig från min deltidstjänst till jul o sen stämpla hela våren, som arbetslös, och jag inte väljer att klara mig på 60% tjänst. Hallå ja? Vad e det för jävla regler? Hon höll med, men de har ju reglerna att gå efter.

Så ja, just nu är jag inte världens gladaste människa, men jag hoppas att det ändras senare idag... ;)

Kommentarer
Postat av: Marie D

Men.... Finns det INGET boende i Skövde då?? Känner med dig, gumman!!

2010-08-09 @ 15:34:46
URL: http://www.marie71.blogspot.com
Postat av: FINALINAFINA - nattstad.se/Finalinafina

det löser sig :) <3

2010-08-09 @ 15:48:32
URL: http://nattstad.se/finalinafina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0