Pyssel

Igår satt alltså jag, Pernilla & Marie och pysslade ett par timmar. Pernilla gjorde framsida till sin receptpärm, Marie gjorde en sida till ett album och jag gjorde grattiskort samt ett dopkort åt Jens. Nöjd trots att tiden rann iväg och jag som vanligt inte hann lika mycket som jag vill... Lägger in foton på grattiskorten.
 


Brun card stock, på kanterna har jag chalkat med Dark brown (även kanterna på blomman med denna). Blomman är utklippt från ett 30x30 papper. Bokstäverna är i vit kartong, utskurna med hjälp av Maries gröna groda (dvs cuttlebug), och så lite Chestnut brown chalk på dem. Fjäril från en ask med 6 st fjärilar.





Även här brun card stock, på kanterna har jag chalkat med Dark brown (även kanterna på blomman med denna). Blomman är utklippt från samma papper som den rosa blomman. Bokstäverna är i vit kartong, utskurna med hjälp av Maries cuttlebug. Fjäril från en ask med 6 st fjärilar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, sååå fina! Har haft scrapsvacka ett tag nu. kankse borde dra ner på bloggandet så jag hinner scrappa lite också;). Tack för inspiration!

2009-01-19 @ 18:43:21
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: MarieK

De blev SÅ fina!!! När pysslar vi igen????

2009-01-25 @ 22:49:43
URL: http://marie71.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0