Utförsäljning

I lördags var jag o Maria i Halmstad på utförsäljning av märkeskläder till kidsen. Det var bla geggamoja, reima, fixoni o nova star. Det var lååååång kö till betalningen när vi kom runt halv elva. Jag tänkte att jag orkar aldrig stå i den kön! Helt plötsligt var kön borta o allt var superlugnt! Då kunde man gå i godan ro o strosa. Fick med mig två tröjor till Alfred hem i alla fall, totalt 298 kr. =)
 
Hoodiegeggamojany.jpg 
Den här kostade 199 kr, egentligen tyckte jag det var lite mycket, men han kan ju inte bara ha Villervallakläder ;)
 
2in1.jpg   geggamojabody2_561670003889928_817343597_n.jpg
En sån här blev det också, fast i grönt (se bodyns färg). Den kostade egentligen 139 kr men hon slog in den för 99 kr, bara att tacka o ta emot.
 
Kläderna tog i stort sett slut. Det var ingen Ahaaaa!-upplevelse att vara där. Det var mängder med kläder till tjejer (som vanligt). Reima fanns ungefär totalt 10 plagg. Det fanns en massa kalsonger o sockar också, men de små storlekarna var slut. Just i 92 och 22-27 i strumpväg fanns inte mkt. Samtidigt var det helt okej, det är ju grejer med bra kvalité. Jag var på jakt efter bodys till bebisen, men det fanns inget neutralt och det var enbart stl 50/56 som hängde på ställningen. En sån body kostade där 119 kr. Jag tycker att det är välsigt mycket pengar för ett plagg man använder så pass lite. Visserligen hade Alfred stl 50 och 56 i vars 5-6 veckor, men det kan jag ju inte räkna med denna gången.
 
Efter utförsäljningen drog vi in till stan. Kollade på Polarn o pyret. Hämtade ut grejer från tgr jag beställt. Det blev tre st kakfat (4 våningar, fattas ett på bilden), ett grönt och två cerise. Det blev också ett paraply med nyckelpigor.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0