Jisses alltså

Alltså, är det snart februari säger du?? What? Hur går det ihop? Dagarna bara försvinner???!! Igår bakade jag min första toscakaka, mums filibabba! Det ska jag göra igen, sanslöst gott! I lördags åt vi något som också var sanslöst gott, fisksoppa hos Maria. Mums säger jag bara, laxen smälte i munnen! Jag åt tre portioner och skämdes inte ett dugg! :) Därefter skulle vi äta tårtor som jag provbakat inför dopet. Jo men tjena liksom. Den ena tårtan hade inte stelnat, antagligen har gelatinet blivit galet, så all mousse rann ut. Snyggt värre.... Hallonmoussen var så himla god o så blev det fel. Nåja. Det blir inte den tårtan på dopet. Av förklarliga skäl kanske? Här får ni se min snygga tårta :/
 
Sambon garvade så han grät, och det är för hans skull jag lägger ut bilden. Schysst sambo jag har va ;) hahahaha.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Gelantin är inte enkelt! Men tror dig att det var gott :) vi körde bara olika småkakor och kaffe efter dopet :)

2013-02-01 @ 19:38:07
Postat av: Malin´s Diner

Hmmm, jag något blev galet kan jag se. Men toscakakan blev allt annat än galen, jo galet god!

Kram kram

2013-02-02 @ 19:17:06
URL: http://malinsdiner.blogspot.se
Postat av: Kajsa

Blogga mera syster yster! !!

2013-02-21 @ 20:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0