Officiellt

Ja, att jag o M är ett par har väl ingen som umgås med oss kunnat undgå egentligen. Igår gjorde jag det ännu mer officiellt genom att ändra min relationsstatus på facebook.
Ni vet, det är på fejjan det händer, allt man läser där är sant (eller?!).
Hur som helst, uppdateringen gjordes i soffan strax före 21.
Efter en kvart var antalet "gilla" tvåsiffrigt och kommentarerna fylldes på.
Just nu ligger antalet "gilla" på 60 pers!

Vad jag vill med detta inlägg kan ni fundera på - är det att jag är glad över att det är så många som gillar att vi är ett par, som bryr sig om oss? Är det så att jag undrar varför folk sitter vid fejjan en lördagskväll, att facebook fått för stor plats i våra liv? Eller är det att facebook faktiskt är där det händer?!

Är det i själva verket så att jag kanske inte vill nåt speciellt med det?


Det enda jag bryr mig om är att M o jag har det bra, och det har vi, verkligen. Punkt.

Kommentarer
Postat av: pim

Det får du berätta mer om i ditt brev :)

2011-10-11 @ 10:13:20
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0