Kort

Här kommer en del kort jag gjort på sistone. Det är alltid lika svårt när inspirationen tryter och man inte tycker att man hittar den där perfekta touchen.


Min ena kompis Magnus fyllde år. Titeln Får jag lov kommer från en av våra favoritlåtar (som går såhär "Får jag lov, eller ska vi dansa först?") med Sannex.


Kollegan B blev ensam då hennes sambo gick bort i cancer.
Jag & biblo-Sara gav henne detta kort.


Inbjudningar till blogginnehavarens 30årsfest (med släkten).


Kortet talar nog för sig själv. Jag blev riktigt nöjd. Enkelt och snyggt.


Min syster & T har förlovat sig. Visserligen i mars, så det var ett tag sen, men jag blev färdig först i veckan. Jag hade inte rätt papper hemma, gjorde om färgsättning flera gånger (hade jag ett snyggt cardstock passade inte det ihop med det mönstrade pappret och vice versa), hittade inte snygga ringar osv. Försökte embossa kopparringar med guldpulver, vilket inte alls gick. Jo, det hade kanske gått om jag embossat en sisådär tusen lager, men så mkt tålamod har inte jag! Till sist gav jag upp hoppet om att få ihop nåt snyggt av kopprringarna, och gick in på Glitter och köpte riktiga ringar! Så det så! Kortet blev jag till slut riktigt nöjd med, hoppas de också gillar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0