30 år

Just exakt nu för 30 år sedan föddes jag. Klockan är 06.48 och platsen var Ystad BB.

Detta inlägg är tidsinställt, då jag igår firade min 30-årsdag med kompisarna och förhoppningsvis ligger jag och sover när detta publiceras. I annat fall antar jag att festen inte är över (min 24-årsfest höll ju faktiskt på till sex på morgonen, men DET är en annan historia...!) och att jag troligtvis inte är i nåt bra bloggtillstånd ;)

Det här med att bli 30. Trettio. Snart halvvägs till pensionen. Det känns... bättre än vad det gjort de senaste två åren. Jag har haft en hel del ångest inför det här, och ville inte fira dagen alls. Tänkte åka bort. I påskas bestämde jag mig för att det kändes okej, jag ville fira och sedan dess har det bara känts bättre och bättre.

Det känns helt okej att vara "gammal" nu. Jag tycker ju i och för sig inte att jag är gammal, men ja ni vet... Jag ångrar absolut ingenting av mitt liv (skulle vara att jag inte flyttade tidigare i så fall) och det känns bra att kunna gå vidare i samma spår ett tag till. Jag har inte brått med något, utan låter var sak ta sin tid.

Tack till mamma & pappa som ställde upp som serveringspersonal igår, ni är bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0