I wish I didn´t...

...have to do Mondays. Så står det på en magnet i vårt personalrum. Ibland håller jag med, men oftast inte. Varje dag har sin charm, resonerar jag.

Helgen har gått alldeles för fort som vanligt. I fredags tittade jag på Let´s dance, och sen kröp jag till sängs och läste Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Den är fräck ;) Helt snurrig haha.

På lördag förmiddag begav jag mig till D i Götet. Vi var ute och gick på stan, åt kinamat och på kvällen gick vi på bio (såg Himlen är oskyldigt blå, klart sevärd.). När vi kom ut från bion så regnade det som bara den, och trottoarerna var glashala! Fick bli spårvagn hem med andra ord! På söndagen blev det en tur till Slottskogen där vi matade änderna. Shit pommes frites va änder säger jag bara!


D matar sina kompisar ;)

På eftermiddagen åkte vi in till stan igen, och sen tog vi bussen hit och åkte till buggen. Det är riktigt skoj :) Stannade kvar och tittade lite på fortsättningskursen också, lite högre tempo hehe. D har sovit här i natt, han hade jobbmöte med filialen i Borås i morse, så körde honom först dit och sen åkte jag till jobbet.

Ikväll har jag fixat fullkornslasagnette, det var mums. Längesen jag åt det. Innan dess var jag på biblan och beställde en ny bok som inte finns på något bibliotek i stan (ja, Sara har kollat haha), Den perfekte mannen av Sheila O´Flanagan. Jag tyckte gott att de kunde köpa in den :) Lånade tre filmer också. Ser Heartlands nu, den är riktigt dålig!

Nu ska jag sluta pladdra på. Väldigt vad länkar det blev idag då!

Kommentarer
Postat av: Malin

Fullkornslasagnette lät inte helt fel. Recept tack! ;)

2011-01-17 @ 20:07:16
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0