Lussekattsbak!

Idag har jag o carita bakat lussekatter! Det blev totalt 77 st, en sats med saffran och en utan. Riktigt goda :)




Vi testade även en glögg som finns att köpa på Ö&B, 17 kr kostade den. Det var en helt okej glögg, tycker vi som inte är några finsmakare ;-P



Min ljusslinga på balkongen är nu uppe. Det blir inget foto på den, ni får helt enkelt köra förbi och titta in underverket. Jag har snyggast balkong på Göta, bara så ni vet ;)

I morgon har jag årets sista utvecklingssamtal. Det känns riktigt bra. Hoppas hinna med att putsa fönsterna i veckan, innan ljusstakarna ska upp. Det ska ju dock vara minusgrader hela veckan, så vi får väl se om jag lyckas. Å andra sidan har det ju hänt att smhi har fel prognos ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0