Lättad

Jag är lättad eftersom B har vaknat upp och ligger inte längre i respirator. :) Hon har börjat prata och får ta emot besök. Min mamma åker dit i morgon troligtvis. Jag känner bara en enorm tacksamhet för att min älskade "extramamma" är på väg tillbaka. ♥

Ikväll har jag bakat frallor och kakan till lussefikat. Mums va god den var ;) Jag smakade en bit... eller två kanske?? ;)

I morgon kommer Elin & Jonas, ska bli såååå skoj :) Tyvärr har min förkylning blivit lite värre, men det får vi ta. Orkar jag inte allt som är planerat får jag väl sätta mig ner o vila lite... jag fyller ju faktiskt 30 snart hahaha.


Kommentarer
Postat av: SaraOtto

Tack för tipsen om öljetterna!

2010-12-10 @ 13:45:14
URL: http://SaraOtto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0