Lite kort

Min kollega M ska på bröllop idag och beställde ett kort. De ska ge bort pengar och behövde en ficka för detta inuti kortet. Vi utgick från inbjudan som var enkel och elegant. Resultatet ser ni här:


Det mönstrade pappret på mitt kort heter dessutom Happily ever after, kunde väl inte vara mer passande?!

Andra kollegan K, som jag nämnt tidigare i bloggen (hon med värmeljusen om ni minns), åkte till Island i torsdags och behövde två kort till sina nyfödda kusinbarn. Ja men visst fixade jag det:


Vår kollega M blev avundsjuk, hon vill oxå ha ett kort med glittriga giraffer på ;) Så ja, hennes födelsedagskort lär ju bli enkelt att göra haha.


Jag inser att jag nog måste skaffa en bebisstämpel eller två... Denna har jag stämplat upp en gång på nån träff och målat, har inga kvar nu :(

Slutligen satt jag igår och gjorde lite blomkrukekort av spillbitar:


Det är kul att göra blomkrukekort, det är ganska lätt och det är inte hela världen om det inte blir perfekt. Vill ni testa så finns en arbetsbeskrivning här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0