Magisk lördag

Ahh, lördagen var magisk! Tänk er besök på Knalleland OCH Ica Maxi, på samma dag! Ojojoj, magiskt. Magiskt. ;)
 
Vi var bjudna till Cizzi på 30årsfest på lördagen, öppet hus från 16. Hade bestämt att vi skulle avverka lite ärenden innan. Vi kom iväg från huset ungefär vid tolv. Framme på Babyproffsen i Borås vid halv två. Insåg att de stängde två. Attans. Hur som haver, handlade en mössa från Lundmyr (jag skulle kunna handla upp hela sortimentet, men jag avstod. Kanske tur haha.) och hämtade ut mitt gratispaket från ett känt blöjmärke i samarbete med Babyproffsen (...) Bara kolla på några av Lundmyrs saker, aahhh lovely.
 


 
Anledning ett till att vi åkte dit över huvudtaget var för att köpa ett skötbord, men detta var slut. Det verkar vara restfört överallt, men jag har idag beställt ett från Babyproffsen i Halmstad. Anledning två till besöket på Babyproffsen var att kolla om de hade fler färger på vagnar än vad de har i Falkis o Halmstad. Jag vill inte beställa en vagn jag endast har sett i en tidning, vagnen kostar sjukt mycket pengar och det ska kännas rätt. Jag vet inte hur många timmar vi har lagt på att kolla på vagn, folk tycker att vi är knasiga som inte bara "går och köper en vagn, vilken som helst", men sån är inte jag. Vi har provkört, vi har vägt för- och nackdelar emot varandra, vi har ändrat oss (eller okej, mest jag) ungefär tusen gånger osv osv. 
 
I alla fall. Där stod vagnen. En vagn som vi faktiskt inte alls hade som förstaval egentligen. Vi ville ha annat chassi och annan färg, men så var det det där med att kolla på vagnar i katalog respektive i verkligheten. Det blir den vagnen, nu har vi bestämt oss.
 
Efter Babyproffsen drog vi till Knalleland. Göttans. Hann med att besöka alla affärer vi skulle/ville, och kom hem med allt möjligt från Clas Ohlson, Lindex, Kappahl osv.
 
Efter det drog vi till Cizzi, vi var där runt fem. Fick smörgåstårta och prinsesstårta. Mumsigt värre. Blev sugen på att fixa egen smörgåstårta efter det! Stannade till åtta ungefär, kul att tjöta och träffa folk. Sen blev det en tur och kolla om gamla lägenheten stod kvar och därefter Ica Maxi.
 
Ja, ni fattar. Magiskt.
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Skoj o skönt att ha vagnproblemet ur världen! Vad blev det nu för någon? O vilken färg?


Svar: Emmaljunga! :) Resten får du snart veta ;)
eisblume.blogg.se

2012-09-18 @ 20:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0