Vårt hjärtegryn A

Nu är han här, vår älskade A! Att en sån liten krabat kan berika ens liv så oerhört mycket! Han är banne mig det bästa jag gjort! Några bilder blir det inte på honom på bloggen, så ni får föreställa er en 49 cm lång och knappa tre kilo tung sötnöt, med väldigt mörka ögon och cendréfärgat hår.

Hans namn var inte bestämt innan, det tog sin tid att bestämma oss. Jag var ju inställd på en tjej som skulle heta Emma eller Josefin!

Han har fått så oerhört mycket post med presenter, och jag har visat några av dem men kommer att visa upp fler. Just nu ligger han i mitt knä o hickar. Strax baddags, sen kommer bvc-tanten på besök.

Kommentarer
Postat av: Maya

GRATTIS till bebisen! Kul att det blev en överraskning, själv visste jag inte heller att jag skulle få en son, men jag kände det på mej så jag hade bara pojknamn i tankarna :)

2012-11-27 @ 17:55:26
URL: http://maypel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0