Trött, tröttare...

Jag är så trött, så trött. Har inte haft planering eller rast på jobbet på flera veckor. Mina planeringstimmar har försvunnit i och med lediga dagar, krissamtal med elever, uppföljningsmöten och den totalt onödiga "jag måste ta itu med problemet nu eftersom 80% (!!!) i klassen vägrar lämna in"-biten.

Det har satt sina spår. Jag orkar ingenting. Orkar inte ens tänka på att jag borde simma, att jag faktiskt rört mig för lite denna vecka. Nu har min kropp sagt ifrån. Jag känner mig febrig och krasslig. Jag kom hem, slängde mig i sängen. Där har jag nu legat i tre timmar med undantag för den halvtimmen som jag faktiskt tog mig i kragen och fixade mat. Det är dagar som idag när jag uppskattar att det finns två pizzerior inom 500 meter, och att jag kan få tag i en kycklingrulle på tio minuter. Det är dagar som idag när jag uppskattar att min favvobiblo förser mig med god litteratur.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla gumman! Böcker och pizza är aldrig fel när livet är piss. Men om en månad är det över!

2012-05-10 @ 07:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0