Kortvecka

2 dagar ledigt, 3 dagar på jobbet den här veckan. Trots en sk lugn vecka har det varit ganska mkt skit o jobbigheter. Det finns ju så klart vissa föräldrar som inte begriper sig på sina barns bästa, och skyller på skolan o lärarna istället. Jag orkar inte, och tänker inte, gå in på diskussionen om det, men jag är så förbannat trött på såna folk. Översittare!

Idag cyklade jag till jobbet. Pumpade hjulen innan jag for, men inte hjälpte det. Typ tomt när jag kom fram. Tur man har en slöjdmagister med en kompressor i salen - nu är hjulen stenhårda :) Tyvärr försvann solen i förmiddag, jag hoppas jag hinner hem före regnet.

Ikväll blir det tacopaj, mums mums!

Mina åttor har haft tyskprov idag. Det var tydligen skitsvårt, fast det tyckte ju inte jag... Jaja.

Nu ska jag strax hem och försöka flyttpacka lite till. Det tar på det, tack o lov. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0