Klapp på axeln

Ännu en dag till ända, en dag där jag varit så trött och sliten. Klassresan är över och jag kan ägna mig åt annat. Idag satt jag kvar längre på jobbet för att rätta färdigt lite grann. Väl hemma var jag så trött att jag mest ville gråta. Känner mig stressad av allt känns det som. Mitt hem ser ut som ett kaos och den där mysiga känslan som jag tidigare haft i mitt hem finns inte kvar. Jag tog mig trots allt ut på en promenad, 40 min totalt. Sedan blev det middag i form av spagetti och köttbullar följt av balkonghäng med läsning. Efter en stund fick jag ett ryck och drog till simarenan och simmade en halvtimme. Klapp på axeln, både simning och promenad idag. Klapp, klapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0