Vad har jag gjort, egentligen?

Idag gick jag tidigare från jobbet, var hemma strax före två. Satte igång en maskin tvätt. På sex och en halv timmar har jag

-tvättat 5 maskiner tvätt (håller på att tvätta upp alla kläder i klädkammaren inför sommaren/flytten. Idag var nog sista omgången.)
-bakat en omgång knäckebröd och har en till omgång på jäsning.
-fixat gratäng och ris till middag samt 4 matlådor.
-diskat.
-fixat i ordning pappas kort.

Å så undrar jag varför jag inte hinner simma ikväll?! Vad har jag egentligen gjort? Det borde väl inte ta så lång tid... Fick en WHAT?!-feeling vid sex, när jag insåg att klockan verkligen var så mycket... Får bli simning före jobbet i morgon istället! Nu dags att baka ut lite knäckebröd sedan Desperate Housewives!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0