Nya träningsskor

I lördags begav vi oss ner till stan en snabbis. Jag skulle bla in på Intersport och försöka få nån som ville hjälpa mig att gå ;) Jag har pronation på mina fötter och behöver således ordentliga skor med bra stöd. Fick hjälp av en expedit som fick mig att gå i omgångar på löpbandet, ifotad tre olika par skor. Hon filmade och jämförde. De jag köpte är de som var bäst, både när jag gick på bandet och hur de satt på fötterna. Självklart var de också dyrast... 1600 spänn fick jag hiva upp för dessa skönheterna, men det är det helt klart värt. Har invigt dem och de är underbara!
 
Det är ett par Asics GT 2170 om ni ville veta ;)

Kommentarer
Postat av: Karro (din gamla brevvän)

Jag har ett par likadana, men detaljerna som är blåa på dina är rosa på mina. Var precis ute och sprang i dem, de är verkligen helt underbart sköna! Har till och med funderat på att köpa ett par i reserv om dessa skulle bli utslitna. ;-)

Svar: Jag hade ett par tidigare som var orange på sidorna, i höst heter modellen 2180 om ni vill ha de nyare ;)
eisblume.blogg.se

2012-07-05 @ 21:57:21
Postat av: Malin

Vet du? Vi har köpt exakt likadana skor!! (har precis som Karro även haft förra årets modell som var rosa i ränderna ;)
Snart börjar jag tro på Martins förföljelseteori. HahaHA! :)

Svar: Hahaha, jag hade ett par likadana fast med orange färg, vad säger vi om det nu då? ;)
eisblume.blogg.se

2012-07-05 @ 22:44:18
URL: http://gottoblandat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0