Utförsäljning

Jag har sorg.

Min absoluta favoritbutik, Forma Hantverk, lägger ner.

Anledningen: Baby :)

Jag har full förståelse för att de väljer att lägga ner nu, men hjälp vad jag kommer att sakna Forma och inte minst Angela! Nu har de haft en rejäl utförsäljning (först 30%, sedan 50% och nu 70%). Eftersom att utbudet på scrapsaker i Falkenberg är minimalt (i stort sett obefintligt) har jag verkligen laddat upp med saker. Har varit i affären fyra gånger på två veckor. Det var jag senast när jag höll på med Bennys & Helens bröllopsalbum. Hur som haver, här har ni mina inköp:

28 stämplar. Ni vet man har ju ändå aldrig den där perfekta för just det tillfället, men jag är nog en god bit på väg. ;)
45 papper a la Forma Hantverk (deras märke alltså)
8 andra papper
71 cardstock
8 paketer halvpärlor
1 minisprayburk
1 burk embossingpulver silver
1 ark EZ Mount
2 paket thickers
1 fluid chalk
2 vellumpapper

Totalt har jag lagt ner 1297 kr på rean. Ordinarie pris vore 2452 kr. Nu har jag så jag klarar mig ett tag. Vågar inte skriva hur länge, för då får jag bara höra det av Martin sen ;)

Lite bilder nu då :)

Alles :)







Om jag är nöjd? Jo vars ;)

Kommentarer
Postat av: systeryster Kajsa

Lite nyfiken nu, hur många stämplar har du nu totalt (både monterade omonterade) kramen!!

2012-02-26 @ 20:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0