Sportlov

Det har nu gått 3 dagar av mitt sportlov - var har tiden tagit vägen?? Jag trodde att det var tisdag idag! Jag har röjt hemma nu idag, packat ner saker, fått i ordning alla auktioner som ska ut på nätet osv. Jag har bla sorterat ut en hel kasse med papper och en låda tuschpennor till fritids, samt slängt saker som är söndriga. Nu ikväll har jag och Maria G varit på Tant Grön på fikadate. I förmiddag drog jag till simarenan och körde ett pass. Köpte även nya simglasögon samt öronproppar. Ska försöka läsa ut boken jag läser nu :) Oj, vilken spännande uppdatering av mitt liv ni fick ;)

Idag hittade jag en gammal kalender från 2003, bjuder på två gobitar, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0