Överbelastad

På söndag har vi vår första buggtävling, förhoppningsvis alltså. Jag har dansförbud "ett tag" eftersom min muskel är överbelastad (var hos kiropraktorn för fjärde gången idag). Sov dåligt i natt, i morse kunde jag inte ta på mig kläderna i stort sett. Tog en kvart att få på mig strumpor, jag hade skitont o stortjöt under tiden. Fråga mig inte hur jag lyckades med vänsterfoten (10 min) för det minns jag inte. Högerfoten var enklare (5 min) och jag tog hjälp av elementet. Har haft sjukt förbannat svinont hela dagen, men nu har det blivit lite bättre. Jag får vila helt enkelt. Jag vill så gärna simma i morgon... Kanske, kanske!!! För simma är bra, det är det.

Nu säger jag god natt och önskar er en god natt med fina drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0