Lite smått avis faktiskt

Nä men vad säger ni, lite Mellosnack så här dagen efter sista deltävlingen.

Tänk den som hade Molly Sandéns sångröst! En aning sotis faktiskt.
Klicka här för att lyssna på Why am I crying

Lisa Miskovsky är också oerhört bra, här har ni Why start a fire

Eller vad säger vi om Loreen?
Klicka här för att lyssna på Euphoria


Där har ni mina tre favoriter inför finalen. För er som undrar varför jag inte hejar på en viss skåning, mr Ranelid, så är svaret bla att jag tycker han betedde sig illa mot sin "bandkompis", när han körde en slags enmansshow efter segern. Inte schysst! Dessutom var det inte sång som han sysslade med.
Danny kommer säkert att ligga i topp, det e ju Danny vi snackar om. Men ärligt - har vi inte fått nog av poppande killar? Fram med tjejerna!
För min del anser jag att Sean banan kan stanna hemma och äta bananer! Han har inte i Melodifestivalen att göra! (Inte i nån långfilm om Afrika heller, vem orkar med honom i en och en halv timme?!) Jag kommer att se finalen men jag kommer att ha öronproppar i under vissa valda delar, tex under Diggediggediggedingdingding här glider kingen in.


Hur tror ni att det går i finalen om 13 dagar?

Kommentarer
Postat av: Prralin

Jag tror stenhårt på Loreen och Euphoria, utan tvekan schlagerspektaklets bästa låt i år!

2012-02-27 @ 18:37:05
URL: http://www.prralin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0