Fullspäckad vecka

Denna veckan är det verkligen fullt upp varje dag. Kolla själv:

Måndag:
Löööööön!, vilket innebär storhandling.
Tvätta 17-21 (idioter till grannar som inte städar efter sig, så fucking äckligt!)

Tisdag:
Tapas hos kollegan Ulla och efter det basket.
Skulle egentligen till Smart eyes för lins- och glasögonkoll, men jag insåg att det håller inte tidsmässigt, så jag bokade av det. Bokade tid på Glasögonhuset i S-hamn i påsk istället. Där vet jag vad jag får.

Onsdag:
Handla färdigt Dans present tillsammans med Cizzi.
Förhoppningsvis bugga :)

Torsdag:
Teater "Din stund på jorden".

Fredag:
30-årsfest.


Ni ser, minst sagt fullt upp. Trodde jag skulle hinna städa också, men det får nog faktiskt vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0