Träningen

Jag är uppe i det blå! Nästan iaf! Johan körde stenhårt med mig i en timme! Jag är helt slut! Jag har svårt för att slappna av och har ett visst kontrollbehov - det finns en anledning att mina kompisar kallar mig för mamma Jenny ;) - och detta märks så klart i dansen...
Detta utspelar sig under vår träningstimme:

Slappna av!
Använd benen!
Böj knäna! 
Braaa!
Baksteget!!!
SLAPPNA AV! 
Bra!!
Vem e det som för egentligen?
Varför vill du gå dit?
Använd tårna!
SLAPPNA AAAAAAAAAAAAAAAAAV!
Sååå ja!!! Nu går det bra!

Ungefär så ja :) Riktigt gött att få den pushen! Tack Johan!

Jag måste lära mig att göra avslappningsövningar, är det någon som har något bra tips?
Rulla axlar kan jag ju göra lätt, och dessutom kan man sitta framför datorn på jobbet o göra detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0