Summering

Okej, jag e hemma nu. Mitt internet funkar inte hos mamma o pappa, så det har inte blivit någon uppdatering i helgen. Inte för att jag har haft tid att sitta vid datorn heller, men ni vet... Nåja, en summering av helgen vore på sin plats, så här kommer den:

- Underbart bröllop o kanonbra fest. Helt enkelt lövely!
- Mys med Saga, Kajsa o Karin igår! :)
- Besök hos mormor på sjukhuset
- Tåget i fredags var försenat, jag bestämde att det var sista gången jag åker tåg till Skåne!
- Tåget hem idag var i tid, jag började fundera på om jag vågar åka tåg ändå... ;)
- Gjorde en kanongod laxlunch idag. Lade 4 bitar lax i en ugnssäker form. Blandade creme fraiche, purjolök, creme bonjour gräslök och riven prästost och lade över/runt om. In i ugnen 200 grader tills det fått fin färg. Kokt potatis till. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0