Dopkort + nyfödingskort

I helgen var vi bjudna på dop + 30årskalas. Vi sov dåligt på natten, och sen på lördagen fick M feber, så det blev inget av kalasandet. Ska lämna presenterna till Maria på tisdag så levererar hon & Leo dem. Kortet till Patricia blev så här:


Stämpeln är en rätt "gammal" stämpel från Forma hantverk, dock ny i min samling. Jag älskar den och använder den på i stort sett alla bebiskort! :)

Min barndomskompis Anna blev mamma för första gången innan i veckan. Vad underverket ska heta vet jag inte ännu, men kortet - som kommer att levereras tillsammans med en sovpåse - ser ut såhär:


Papper från Forma hantverks rea (3 kr pappret, otroligt billigt. Jag köpte nog totalt 50 papper med olika mönster haha.) Stämpeln är också från Forma, det står En ny liten stjärna är född.

Forma hantverk har ju ta 5 stämplar betala för 4. Tror ni att det kliar i mina fingrar när jag går in där? A nä, absoluuuuut inte... Fan va jag ljuger.

Dags att sova. I morgon vaccination, doktor och jobb. Dessutom ska bilen bli inlämnad för utvändig handtvätt och städning invändigt. 170 kr, aj löv it. Tack å god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0