Bröllopskort

När detta kommer upp på bloggen sitter jag på Helens och Bennys bröllop i Ullstorps kyrka strax utanför Tomelilla i Skåne. Jag sitter troligtvis och gråter ikapp med övriga blödiga gäster. Det står jag för, blödigheten och att jag mest sannolikt gråter, alltså.

Helen och Benny tillhör de bästaste av vänner, och självklart skulle de ha ett fint kort på den stora dagen. Detta kort är ett sk Z-kort, och är det i särklass dyraste kort jag har gjort. Ringarna är köpta på Glitter. Det tog lång tid att göra kortet, men när det blev färdigt (för flera månader sen ;) Ni vet ju hur jag är med att ogilla att inte ha koll.) var jag nöjd, riktigt nöjd. Jag vill gärna göra ett liknande, men i starkare färger.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0