Beröm

I förmiddags träffade jag J, som var vikarie för min klass under NO-lektionen. Jag hade ingen som helst aning om att han visste att det var min klass, så det kom som en överraskning att han nämnde dem. Det första han sa var "Vilken bra klass du har!" och sen fortsatte han berömma dem! Jag blir, som alltid när jag får veta fina saker om min fina klass, mycket stolt och rörd!

Idag har jag skrivit färdigt omdömena för år 9. Tror att de är klara iallafall. Har dock en del åtgärdsprogram att fixa...

Har tonat håret mörkare idag, tradition på hösten ju ;) Har även städat undan lite och gjort en sida i ett album som jag ska ge bort. Bara 19 sidor kvar ;)

Kommentarer
Postat av: Systeryster kajsa

Du får visa det sen hur du använde d pappret som du fick med dig! Puss o kram

2011-10-17 @ 08:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0