Atjooo

Å nej, gissa vem som nyser... :( Har gjort det en hel del i helgen. F-N!!! Martin är lite täppt/snuvig, så vi konstaterade att vi är allergiska mot varandra, hahaha.

Helgen i övrigt var finemang. Jag var hos Martin, så klart. Vi tog det mest lugnt. Promenad, lagade mat, åkte till hans lillasyster, lekte med syskonbarnen mm. På vägen hem från Falkenberg stannade jag hos Maria och hälsade på henne och favorit-Leo. Han kände igen sin tant Jenny och visade att han minsann både kunde gå och vinka samtidigt! Duktig pojke! Han är ju bara 9,5 månad. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser Leo, han är så otroligt fin! :) Maria hade gjort en fotobok, och bilderna från detta var med. :)

Slutspurten nu, nästa vecka är det lov. Det ska bli skönt... After work på fredag, dop och lite festligheter på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0