I <3 Didriksons

Idag har jag tillbringat ca en och en halv timme i en svettig lokal och fyndat Didriksons! De har utförsäljning två gånger om året - utgående varor, andrasortering osv. Där kan man tex regnställ till småbarn för 100 kr styck. Makalöst billigt. Jag älskar Didriksons, har en röd jacka med gråa byxor, och en cerise jacka med svarta byxor. Deras kläder är hållbara, håller regnet ute, är snygga osv osv. Jag vet inte hur jag skulle överleva utan mina regnställ, ni vet - jag bor i Borås, det regnar en del här ;) 

Idag blev det totalt 950 kr. Då fick jag allt detta:


Regnställ till mamma o pappa, 400 kr styck. Pappas var så fint med reflexränder, synd att det inte fanns åt mamma också. Mamma o jag kommer att matcha varandra fint nu ;) (Min röda jacka är dock tvåfärgad.)


Regnstövlar - 50 kr paret - till Alice och Hugo, underställ - 50 kr - till Tristan.
Nej, det fanns inga andra färger i underställ, och ärligt talat tycker varken Linda eller jag att det spelade någon roll när det bara kostade 50 kr. Tristan måste ju hålla värmen nu när han flyttat till Kalix och inte längre är göteborgare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0