Feber

Igår eftermiddag lämnade vi Skåne till förmån för Falkenberg. Väl framme tyckte jag att jag hade ont i öronen och i halsen. Efter ett tag började jag känna att jag var riktigt trött och hade ont i hela kroppen. Vi tog en promenad på kvällen, och därefter var jag så slö. I säng strax efter tio, somnade direkt. Vaknade halv ett, var nog frusen tror jag, för snodde åt mig hela täcket? Vaknade igen halv tre, då var jag supervarm o lade mig på mattan på golvet istället ;) Sov ganska oroligt där, vaknade igen strax före halv fyra, då frös jag igen. Upp i sängen igen, M frågade om jag inte skulle ta en ipren. Tog en, och sen sov jag som en stock tills klockan ringde kl kvart över sex. Då var jag genomsvettig! Jag tog mig hemåt och insåg snabbt att jag inte kunde ta mig till DISA-handledningen idag, och stannade hemma. Har sovit några timmar. Sett film. Beställt två klänningar. Fortfarande helt slut. Febern ligger stabilt på ca 38 grader, så det är inte mycket, men det känns. Det positiva är att jag har inte längre ont i halsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0