Mycket nu

Okej, det e mycket nu. Jag mår illa pga all stress. På onsdag är det betygsinrapportering. Jag gjorde hälften idag.

I fredags blev det Liseberg igen, med Annika, Putte & Jimmy. Face 84 spelade. Usch o fy säger jag. Hehe. Fast det var trevligt i alla fall.

I lördags pyssel med Marie, Pernillchen, Ulrika och Karin. De två sista är två nya bekantskaper. Alltid trevligt med pyssel, så är det.

Igår blev det Alingsåsparken för andra söndagen i rad. Denna gång med Annika, Jocke & Jimmy. Skitkul verkligen. :)

Just nu håller jag, förutom all dans och allt jobb, på att sortera bland mina scrapsaker. Har en stoooooor hög åt fritids som de ska få när jag väl är klar.

Kommentarer
Postat av: Una

Jag kan få dina scrapsaker istället för fritids ;)

2011-05-25 @ 10:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0