Gottskär

I lördags var det strålande sol, 20 grader redan kl tio på förmiddagen. Jag åkte på utflykt med Maria & Leo. Vi begav oss mot kusten. Siktet var först inställt på Åsa, men vi hamnade i Gottskär istället. Gottskär ligger för de som inte vet strax utanför Kungsbacka. Först stannade vi på Bräutigams, där de har choklad mm. Inte jätteimponerande enligt mig. Nåja. Sen in till Onsala, snabbträff med Nathalie (som hade lunch), handlade med oss sallad till lunch, och sedan drog vi till Gottskär. Vi satt precis vid havet och åt vår lunch. Leo somnade i vagnen efter att han slurpat i sig välling. Perfekt dag! Här kommer lite bilder.

        
Helt underbart fint där! Kan absolut tänka mig att återvända någon gång.

Kommentarer
Postat av: pim

synd jag inte bodde närmre. hade varit kul att göra lite sådana utflykter.

2011-05-13 @ 10:15:08
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0