Världens finaste mössa :)

Linda är en riktig klippa! Jag var sugen på en ny mössa och ny halsduk/halskrage. Frågade Linda om hon ville sticka dem åt mig. Självklart, blev svaret. De skulle passa både till kappan och till jackan. Jag är störtförälskad i min nya mössa, som ser ut så här:


Blomman är avtagbar om jag önskar en enklare mössa. Jag fick så mycket beröm för mössan på jobbet :)

Kragen är jättefin tillsammans med kappan, men ser lite för klumpig ut till jackan, så jag och Linda har överenskommelsen att jag ska få fundera tills jag funderat klart på om jag vill ha den eller inte. Hur som helst är jag kär i den med, allra mest i knapparna då.


Utsträckt


Fina knappar, eller?!

Tack Linda, tack tack tack! Jag är dig evigt tacksam för att du skapat något unikt bara för mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0