Virka

Jag vill lära mig virka. Igen. Jag har ju kunnat, för 20 år sen. Linda gör så fina bakelser åt Tristan, vill oxå kunna göra såna. Är det någon som har en bra "guide" för detta?

Som idag tex, regnet har öst ner i stort sett hela dagen. Jag har läst ut "Istället för dig" och varit hos Johan samt Igge & Cizzi och lånat filmer. Jag skulle gärna vilja virka under tiden som jag tittar på film. Jag är ju kvinna, jag borde ju kunna göra två saker samtidigt haha.

På torsdag drar vi till Bohuslän! Fan va gött :) Hittat en stuga mitt ute i skogen, typ. Blir till att hyra cyklar och se sig omkring.


Kommentarer
Postat av: Theodora

Hej och tack för din supergulliga kommentar på min blogg!

Än så länge är hemsidan under uppbyggnad, men så fort den är på plats kommer det synas på bloggen!



Kram!

2011-06-18 @ 23:52:29
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0