Forever living products - aloe vera

Sedan den 7 juli dricker jag aloe vera från forever living products varje morgon. Min syster har blivit återförsäljare nämligen. Jag har som sagt testat det i drygt tre veckor nu, och märker ingen skillnad på mig (mer än att jag går på toa mycket, mycket oftare...), men jag antar att jag får ge det mer tid. Jag har så oerhört torr hy, och hoppas att aloe veran ska kunna "fixa till" det, plusatt jag har känslig mage. Jag har sagt att jag ska ge det den tid som det tar att ta slut på behållarna, och märker jag inget då (dvs efter cirka 3 månader), så lär jag inte göra det heller. Det jag känner är en nackdel är att jag är så beroende av att vara i närheten av en toalett, det underlättar inte direkt i semestertider ;) Fler uppdateringar lär väl komma senare i bloggen. Må min hy bli mjuk och len!



Jag dricker den som ligger ovanpå, med smak av tranbär och äpple.
Varierar med den gula (ej smaksatt) ca 2 ggr i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0