Inte värd mina tårar

Blir ledsen när jag tänker på hur olyckligt kär jag var
Och börjar sörja när jag kommer ihåg vad du sa
Du kanske har rätt, vänskap räcker till
Som när vi myser, kollar på film och lite till
Jag accepterar allt du säger och allt du sagt
Förstår om du ser oss olika, som dag och natt
Men snälla förstå min saga
Får jag leva med dig i livet ut blind skulle jag aldrig klaga
Min hemlighet är ingen hemlighet nå mer
Ser igenom hela min sanning, problemen blir fel
Jag lägger kärleken bakom mig, det var en skittid
För mycket energi och nåt som gjorde mig paranoid
Frågar mig själv hur ska jag göra för att få henne kär
Svaret är simpelt det är omöjligt jag svär
Så jag, lyfter på hakan, siktar mot bättre tider, skiter i det här
Förstår inte varför jag lider.

Jag var så kär i dig, skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig
Men du är inte värd mig, yeah.
Du fick mig att bli sårad, men helt seriös, du är inte värd mina tårar

Jag var så kär i dig, skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig
Men du är inte värd mig, yeah.
Du fick mig att bli sårad, men helt seriös, du är inte värd mina tårar

Vill inte vara för hård, men alla svåra och hårda nätter som jag gick igenom och kommer ihåg
Var nåt jag aldrig vill uppleva igen
Jag biter ihop, accepterar att du är min vän.
Lite skrattretande, allt som hänt mellan oss
Jag borde aldrig ta mig in i det som jag kom loss
Man lär sig av sina misstag, mitt var du
Vi två blev aldrig en, men jag höll ut
Saknar tiden när du rätta mina stavfel och lärde mig ord
Jag sa att jag blev arg, men satt och log
Du lärde mig mycket, fick mig att bli starkare
Elin, du är min drog yeah, jag blir din knarkare
Behöver dig, men det är över nu
Skiter i allt som vi gjort, för det är över nu
Du går din väg jag går min vi tar farväl
Orkar inte leva såhär, olyckligt kär

Jag var så kär i dig, skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig
Men du är inte värd mig, yeah.
Du fick mig att bli sårad, men helt seriös, du är inte värd mina tårar

Jag var så kär i dig, skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig
Men du är inte värd mig, yeah.
Du fick mig att bli sårad, men helt seriös, du är inte värd mina tårar

Jag var så kär i dig, skulle göra allt för dig, skulle kunna dö för dig
Men du är inte värd mig, yeah.
Du fick mig att bli sårad, men helt seriös, du är inte värd mina tårar
(Nabil)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0