Ny mascara

Jag har länge varit på jakt efter en ny mascara. Nu råkar jag ju då inte vara miljonär och tycker dessutom att smink är vansinnigt dyrt... Hur som haver hade Lindex sänkta priser på en del mascaror nu i veckan. Jag passade på att köpa en Build up mascara extra volyme i färgen black brown, från IsaDora.

På hemsidan står det fint om "dramatisk tjockare och fylligare fransar". Jag har provat den två dagar nu, och jag är nöjd. Nu är inte jag den som vill ha en massa volym, utan nöjer mig med "lite färg", så jag behövde bara ett lager mascara på innan jag var nöjd. Säkert kan jag få de där dramatiskt tjocka och fylliga fransarna som de snackar om, men nej jag har inte testat. Jag känner mig ändå nöjd. Ett stort plus är att den torkar väldigt snabbt. Dessutom är den oparfymerad.

Jag valde att köra en "vanlig" variant, inte den vattenfasta. Så här ser den och själva borsten ut (nej, inte naturlig storlek på borsten, den är mindre i verkligheten):

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också den. Har testat lite olika genom åren men kommer alltid fram till att jag gillar Isadoras olika mascaror bäst. Lagom i pris o bäst i den prisklassen som känns ok för mig! :)

2011-02-28 @ 13:09:33
URL: http://gottoblandat.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej är allt bra idag?:)



Just nu har jag 3 tävlingar på bloggen!

1. du kan vinna en valfri bikini/monokini från fashionbox.se

2. du kan vinna en valfri ring från parlteamet.se

3. du kan vinna 3par lösögonfransar + lim från kimstore.se



Om det är något du är intresserad av är det bara att kika bloggen:)

2011-02-28 @ 13:21:23
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0