Frukostdejt

I morse blev det frukostdejt med Jennie. Vi åt frallor med skinka o gurka på, mums! Jennie stannade till ca halv två, kul att ses igen. Tyvärr blir det alltför sällan.

Ikväll har jag & D varit på bugg nr 5 av totalt 7. Jag hängde med bra, men D den stackaren var inte med förra gången så han såg mest förvirrad ut, haha. "Det gick bra i slutet i alla fall" sa han innan jag lämnade av honom vid bussen. 

I helgen har jag förutom sett Melodifestivalen även sett filmen Maria Larssons eviga ögonblick. Den fick ju en massa guldbaggar ett år. Jag tyckte om filmen! Har ni inte sett den så se den. :)

Har inte så mycket att säga idag, så jag bara babblar på lite. På tisdag är det nationellt prov i svenska, läsförståelse. Det blir nog som vanligt, jag försvinner in i min nationellaprovenrättningsbubbla och vaknar nån gång i mars ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0