Tomtar

Igår var jag ute och dansade tillsammans med några av mina kompisar. M åkte hem och sov alltså inte här i natt. När jag kom hem i natt gick jag och lade mig. Lade mig som vanligt på min sida, och med kroppen riktad mot Ms sida. Då ser jag dem:


Två söta små tomtar står på nattduksbordet!

Jag skickade sms till M, som lyckades ge mig huvudbry genom att inte låtsas som att han hade något med dem att göra... Jag frågade då mina gäster från igår, men ingen visste nåt om dessa. Till sist "erkände" M att tomtarna var från honom. Jag hade ju sagt att jag inte skulle plocka fram några tomtar i år, men han tyckte jag skulle ha två stycken åtminstone ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0