Lucka 5 - Berätta om vem du var för ett år sedan

För ett år sedan fick någon i min närhet en hjärnblödning. Att denna någon bor 36 mil ifrån mig, gjorde att jag ifrågasatte mitt beslut att stanna i Västergötland. Jag undrade hur jag skulle reagera om det hände mina föräldrar eller syskon något liknande, om jag inte skulle hinna hem, skulle jag förbanna mitt val då, trots att jag älskar att bo här? Det var en jobbig decembermånad och det gick åt mycket tankar åt detta.

På jobbet slet jag mitt hår. Igen. Jag var trött, hjärnblödshistorien gjorde sig påmind oavsett när. Jag satte trots allt betyg och hann med all rättning och dessutom lite planering i god tid. Som vanligt.

Jag bestämde mig för att börja bugga igen. Lövely.


Kommentarer
Postat av: Maria

Fy vad hemskt.

Hoppas det gick vägen

Kram

2011-12-05 @ 14:10:09
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0