Lucka 22 - Berätta om något som du är beroende av

Vatten.

Dagens lucka var lätt! Jag dricker mellan 2 och 3 liter vatten om dagen. Har alltid med mig en vattenflaska, för jag vet att jag lätt blir yr och mår illa om jag inte får vatten i tid.

När jag flyttade till Borås tog det oerhört lång tid innan jag accepterade att vattnet här smakade jord eller järn, typ. Riktigt äckligt var det. Jag gick tom till affären och köpte vanligt vatten på flaska för att klara av vattnet i början… Nu tror jag att de fått rätt på det, för det sista dryga året har det smakat helt okej. Och nej, det är inte jag som har fått vanan inne, förr i tiden kommenterade icke-Boråsare detta när de var på besök.


Kommentarer
Postat av: Malin

En riktigt BRA sak att vara beroende av. Och, mamma och pappa har jordens godaste vatten. Egen källa med vatten från Branäsberget! :)

2011-12-22 @ 18:20:27
URL: http://gottoblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0